sobota, 6 kwietnia 2013

Anna Richey - niesamowite świadectwo o wartości życia każdego człowieka


"Oto dlaczego jestem przeciwniczką aborcji.
To zdjęcie zostało zrobione 17 lat temu. Miałam wtedy 13 lat i moja córka była wciąż jeszcze objęta intensywną terapią noworodków, ponieważ urodziła się prawie dwa miesiące za wcześnie.
Byłam molestowana przez osiem lat, zanim w końcu zaszłam w ciążę. Tak wiele osób namawiało mnie do aborcji, nawet rodzina. Ale to było moje dziecko, nawet jako trzynastolatka, wiedziałam, że to było dziecko. Ona nigdy nic złego nie zrobiła! Byłam przerażona, że tak wiele osób sądzi, że powinna być zabita, tylko dlatego, że delikatnie mówiąc, jej ojciec był złym człowiekiem. Nigdy nie żałowałam mojej decyzji o tym, aby ją zatrzymać. Moja córka jest JEDYNĄ dobrą rzeczą, która wniknęła z czegoś tak okropnego. Dała mi powód, do tego abym się nie poddawała.
Teraz walczę, aby być głosem tych, którzy, tak jak moja córka, nie zrobili nic, aby zasłużyć na śmierć."

Anna Slaugh Richey 

 Niesamowite świadectwo Anny Richey o wartości życia każdego człowieka:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz